måndag 13 februari 2012

Fashion Against Aids 2012!!!!!

Ojj ojj i April släpper H&M ut den årliga kollektionen Fashion Against Aids, och jag har alltid varit ett stort fan för det är alltid lite "annorlundare" och mer designade kläder och det gillar jag :) Och den här kollektionen är grymm för ofta så har jag nu 2-3 st favoriter men NU är ju nästan varje plagg en must have till sommaren ;) Jihuu!! Och Henkka fråga mig idag att om ja skulle vara den här månaden utan att shoppa (jag vet sika tråkit.. :( ) haha men då sa jag att näää ja är på shopping lakko ända till den här kollektionen kommer ut!! ;) Nami nami!!  

3 kommentarer:

  1. Åååh ja ha redan kolla in domdä o ja blev helt MEGAkär! :D de e rikit myror i brallona fö ja vill ha typ ALLT därifrån nuu! :D

    SvaraRadera
  2. I know!!! Man vill ju ha everything

    SvaraRadera