måndag 13 februari 2012

Virka?

Vart just en sväng till mamma och fixade hennes ögonbryn och gjorde en manikyr då dom imoron sticker iväg till Thailand :) Frräääckt! :D Nä men riktit bra att dom slipper iväg och njuter lite också. Vi ska vara hund vakter, och det blir en riktig 2 veckors diet för hundarna :D Plus att jag ska tvätta dom och borsta dom till riktit fina pudlar ;) Nu då dom har låångt hår så är det kul :) 

Ligger just nu i sängen och ska juust släcka lamppan och börja sova för imorn ska jag upp tiidigt jaa halv 5 :O så blir en ganska kort natt för mig.. Men hinner sova imorn :) Ska nämligen till Åbo imorn igen så, duktig skol elev :D Imorgon ska vi göra nått super spännande efter att jag kommit hem... Men kan inte säga vad nu men berättar imoron mera om det nu är nått positivt i det ;) 

Sen tänkte jag visa några grejjer som jag hade tänkt pröva på...



Jag tycker dom är såå fina att jag tänker pröva laga en sån här.. kanske inte med liska fina mönster i början men helt vanlig virkning först. Minns i skolan att jag gillade att virka och sticka och jag var faktist väldigt bra på det, men nu har man ju glömmt hur det görs så måste nog pröva mig fram och kanske ha näte till hjälp i början och mamma såklart :D Hon kan allt sånt här :D Funderar bara var man får köpa så här tjockt garn?? vet nån?? :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar