fredag 23 juli 2010

Bäck in bloggisiness ;)

Huuh! Har haft en maga "semester" från bloggande... Vet nog int helt varför det blev så här men ja har väl bara int haft tid tror jag.. Och har försökt här i några dagar att få mig själv och skriva nått men de ha int heller riktit lyckas.
Nåja men ja tyckte det iallafal idag var en passlig dag att börja skriva igen för ja beställde en mega paketti från H&M idag på matpausen ;)


(Hela den här outfiten rocka så ja beställde både leggingsena och toppen :))


(På den här bilden så blev ja helt sika förtjust i de här halsbandet så ja tila bara de!)









(Dom här e ja nog int heelt säker med, för dom ser lite så där hallppis ut men får se hur dom e in real life)


(Jag behöver mera underlakan så de här var ju heelt passligt till mig ;))

Där va de, min "lilla" tilaus från H&M... De fattas ännu lite underkläder som ja int iddes sätta hit och saker som ja tila till Henkka och sen 2 handhanddukar som var sika söta med ett par ben som hade highheels och nätstrumppisar på sig, låter kanske konstit men dom va sika söta ;)



Nu e de bara att vääääääääääntaa.........! (För H&M e ju kända för sin "super snabba" leverans.. NOT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar