torsdag 23 september 2010

Tack för alla fina födis presenter!! :)

Det här fina handuks/tvål setten från Pentik fick jag av Maj och Danken. Tack tack :)

Dom här fina 4 Iittala kopparna fick jag av min gufar och hans fru! Tack tack! :)

Den här söta ramen fick jag av Henkkas mami :) kiitos ritvis :) 

Och av Jimmy och Janina fick jag två arpan och en godis påse och en jätte fin teckning :) Tackis :)

Av mamma och pappa fick jag dom här två söta champpis flaskorna! Påriktit är dom pinkka men min usla kamera på telefonen tycker säkert in om pink så den ändra de dom till röda :( Men tack jätte massor mamma och pappa!! :)

Det här skit snygga halsbandet jag dräglat efter heela sommaren fick jag också av mamma och pappa :) Tack!! <3

Dom här skit snygga lakanena fick jag av Min syster och hennes familj! Ljuvliga!! Tack massor!!

Och lite kuver också ;P av min morbror och min kusin två, våra grannar ett, av min mofi , av min mamma och pappa ett. Tack alla!!!! 

2 kommentarer: