onsdag 19 oktober 2011

Väntar på veckoslutet!

Kom just hem från en till 8km länk. Det är såååås könt! Ska just hoppa i dushen och sen äta. Idag ska jag försöka göra lite på slutarbetet. Måste ju så småning om få det klart! Från en ska till ena annan så skäms jag över hur mitt hår ser ut just nu :( har inte färgat det sen då i sommras när jag färgade det rött. Men på fredagen ska jag upp till stan på moronen och till Jasus jobb och hon ska färga mitt hååår! Det kommer bli ännu rödare än vad det var förut. Herre guud vad kul de ska bli! Efter det så blir det lite fest! För min kompis Jon3 ska flytta till Aussie så man måste ju fira före han sticker iväg! Och de ska bli sååå kul att se alla mina favorit killkompisar :) Jeeee! Blir nog ett roligt veckoslut! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar