tisdag 18 oktober 2011

Lönar sig att stressa ibland!

Ja somsagt så ha ja ju stressa heela dagen för att min Halloween costume int kommer att va perfect men det lönade sig faktist att stressa för JIPPIII! ja hitta den perfecta costumen sen till sist! Och jag hade ju redan tidigare beställt en så nu har jag två st på väg hem :D haha! Fast den andra kastar ja ner för nån bro för jag hatar den! :D Och den andra är påriktit den som jaga hade pratat om från första början (inte här dock!) och den e just den jag drömmt om! Jah! Hoppas den bara är rätt storlek och passar :) För det sto att dom hade stora storlekar, men om den e stor får mamma hjälpa mig att sy in den :) Jihuuuuu! De ska bli kuuul! 


På moronen då ja sku till skolan for jag ju som vanligt efter min cykel till cykelskulet, men blev i panik då den int va där :( MEN sen kom jag ju på att den var ju på face lift :D  båda hjulena var helt till prutt och på det framre hjulet kom nästan inner hjulet ut :D så det va daggs för lite lifting :D Och nu funkar den perfect! pussss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar